Joomla 1.5 template design door Websitebird
Home CFE-Groep

De Klachtenprocedure

CFE-Groep behandelt uw eventuele klacht in vertrouwen.

CFE-Groep staat voor kwaliteit en streeft voortdurend naar het voorkomen van klachten. Uw klacht zullen wij gebruiken om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Alle verbintenissen van CFE-Groep worden beheerst door het Nederlandse recht. Geschillen tussen CFE-Groep en de opdrachtgever zullen in eerste aanleg worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Arnhem, tenzij de wet dwingend een andere rechter aanwijst. In afwijking van het voorgaande zal CFE-Groep steeds gerechtigd zijn een geschil voor te leggen aan de rechter van de woonplaats van haar klant.

Registratie en afhandeling van de klacht

  • Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 5 jaar bewaard.
  • Alle klachten worden behandeld door de heer A.M.E. (Arno) van Lipzig van CFE-Groep.
  • Na ontvangst van de klacht deelt CFE-Groep binnen 7 dagen schriftelijk mee dat zij een klacht heeft ontvangen en onderzoekt.
  • Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht volgt hoor en wederhoor.
  • Binnen 14 dagen na hoor en wederhoor neemt CFE-Groep een besluit en deelt dit mede aan de indiener van de klacht.
  • Als de indiener van de klacht het besluit van CFE-Groep accepteert wordt een actieplan opgesteld om de betreffende klacht structureel op te lossen.
  • De indiener van de klacht wordt mondeling/schriftelijk elke 14 dagen op de hoogte gehouden van de status van de klacht.
  • Als de klacht is afgerond is tevens de klachtenprocedure afgerond.

Heeft u een klacht over CFE-Groep?

Klik dan hier om online een Klachtenformulier in te vullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Als u de Algemene Voorwaarden wilt raadplegen, klik dan hier.

 

 
Twitter
- advertentie -
Banner